FaceGen Modeller 3.1
FaceGen Modeller تصميم, رسوم, تصاميم, تصميم الوجوه أصدار جديد من هاذا البرنامج رهيب بكل معنى كلمة تستطيع بهاذا البرنامج الرائع والخيالي تغيير الوجوه كما تريد وأضافت مئات التأثيرات وله الكثير من مميزات الرائعة برنامج فعلاً في قمة أبداع تستطيع تغيير الوجه كما تريد وتلاعب به وأضافة أشكال يتميز البرنامج بسهولة تعامل معه برنامج كبير ويسحتق من كل مستخدم حاسوب أستخدامه وتجربته ويوجد في البرنامج اكثر من 150 شــكل للــوجه تستـطيع أختيار منا يناسـب عملك وتستطيع أضافة اكثر من 50 خامه على الوجه ك تغيرر اللون البرنامج رائع جداً وله أمكانيات كبيرة للتحكم برنامج كبير جداً يقدر سعره فوق اربع مئة دولار برنامج رائع يستحق التجربة بكل تأكيدFaceGen ModellerFaceGen Modeller - create realistic human faces in 3D at random or from your own photosFaceGen Modeller is a great program that lets you create realistic human faces in 3D at random or from your own photosWith FaceGen Modeller you can edit faces with 150 controls including age race and gender Apply animation morphs for expressions and phonemesFaceGen Modeller lets you export your work to various 3D file formatsHere are some key features of "FaceGen Modeller "Instant realistic face creationGenerate realistic faces at random for any race gender and adult age groupEasily create faces from one or more photographsOver 50 symmetric and 25 asymmetric shape controlsOver 30 coloring (texture) controlsQuickly shape faces to match almost any adult human faceApply detailed skin texturesFlexible import optionsMatch faces to your photographsBring in your own head mesh and hairstyle models using the FaceGen CustomizerImport your own texture images onto any objectFlexible export optionsApply your face to any of our hi-res med-res and lo-res meshesOr apply your face to your own mesh and UV layout using the FaceGen CustomizerSave your faces in the FaceGen FG format and apply them later to any meshExport models to 3DS Maya ASCII (ma) Lightwave 6 (LWO) OBJ XSI VRML1 and VRML97Export texture maps to BMP JPEG TGA and TIFFTransform the coordinate system of your exportsInstant AnimatabilityComes with 36 expressions phonemes and modifiersBlendshapes appear automatically in MayaEndomorphs appear automatically in Lightwave and are easily hooked up in MotionBuilder or any other application that reads LWO filesMorph targets appear automatically in Softimage 3D and XSIMorph targets are batch exported in a single command for users of Max (via OBJ or 3DS) and for any other application that reads OBJ 3DS or VRML1/97Animation morphs are mesh-specific and are not included with some of the add-on meshesRequirementsPentium III (or Athlon) or higher is recommendedLimitationsthe demo version cannot save or export